Thursday, July 6, 2017

ありがとう。thank you.

こんにちは!
YouTubeを見てくれてる人たちは分かると思うんですが、
1000曲達成しました!!
ケイト先生と、二人で弾き始めて、もう1000曲。
コメント欄をいろいろと見てたんですけれど、嬉しい言葉ばかりです…
よみながらニコニコして、ちょっと泣きそうになりました。笑
もう一つ、私は左利きギターを弾き始めました。
やはり、左利きじゃない私にとっては、少し難しいですけれど…
でも、弾くのは楽しいから、これからも沢山ビデオを撮ろうと思ってます!
ここまで来れたのはみなさんのおかげです、
本当にありがとうございます!
次のビデオで会いましょうか?
BYE!

Hi!
Thank you guys for watching my YouTube channel.
If you guys saw the newest video, I bet you know that Kate and I played 1000 songs in the past years.
I can't believe that, we played 1000 songs!!
I went to see the comments on the video, and I was so happy to see all of the nice comments.
When I read it, I almost cried…😊
I also started lefty guitar.
It is a little hard, because I'm not left handed…
But I have lots of fun playing it, and can't wait to take more videos too.
Thank you guys so much for all of your support!!
And see you on the next video!!
BYE!!

No comments:

Post a Comment