Wednesday, April 19, 2017

アクセサリー✨ Accessories!

HELLO!!
アロハロ☆
こんちゃちゃちゃ!
なんか、すごい始まり方になってるけど、スルーしてね。笑
Sorry I'm weird...

さてと… OK…
ブログを書くのも最近適当になってきちゃってるオードリーで本当にすみません。
Sorry I don't write my blog so well.
きょ、今日はどうにか何かを書きましょう!笑
I will write something today!!

むっふっふ。Hahaha.
アクセサリーいっぱいつけてみた。笑
I tried putting on lots of accessories.
紹介していきます、まずピアスですけど(本物のピアス穴とかは開けてません!)ピックの形です!
Let's see. First the earrings. It's shaped like a pick!
十字架の模様が着いたヤツ。It has a cross on it!


そして、次はネックレス。
Next is a necklace.
これも十字架。ロックンローーーーール!(あは 笑)
This has a cross on it too! Rock in roll!!! (Haha)
クリスマスプレゼントでした!This was a Christmas present.
ブレスレットは、まず、銀の花の。Next the bracelet with flowers on it.
めっちゃ綺麗✨ I love this one!
そして、もう一つは凄いお気に入り。And the other one is my favorite.
ギターの弦を使って作ったブレスレット。It is a bracelet that is made out of real guitar strings.
アメリカのおじちゃんが誕生日プレゼントにくれました!!笑 My uncle gave it to me for my birthday!
アクセサリーは普段しないから、この写真撮るときピアスとかが痛くてイライラしてた 笑
I never put on accessories on so it was a bit of work to take this picture.

いつもありがとうございます!
Thank you for all of your support!
じゃ、また明日会おう!I will see you guys tomorrow!
ハンターの散歩に行ってくる♪ Need to take Hunter for a walk.
アディオス!Adios!

No comments:

Post a Comment