Friday, October 7, 2016

ケイト先生の迎えの後に…

みなさん、こんばんわ!
今、私は眠いです(笑)

今日は、ケイト先生を迎えに行ったらそのまま庄屋に行きました。
そんで、食べ終わったら、お店に行きました。
そんで、今、ぶどうを食べております。
↓笑


私は、庄屋でえびのなんちゃら〜っていうのを食べました(笑)
名前、ど忘れしましたね、はい(笑)
ケイト先生は、お子様チキンスナックを食べていました。
(これだけ名前覚えてます笑)
お店では、アメリカに行くときのために、ハローキティのバッグを買いました。
学生が使うようなスタイルのバッグなので、めっちゃテンション上がってます(笑)
そんで、ケイト先生が宿題をしております。
↓集中!


私に、「私ね、字を小さく書いたら上手なの。」と言ってきましたよ(笑)
そんで、実際そうだったのでびっくりしました。

それでは、私がケイト先生を迎えに行ってからやったことでした!
また明日!
『アメリカに行くまで、9日!!!』

Hi, all!
I am sleepy!
Today, we went to eat out.
After that we went to the store.
Now, we are eating grapes for dessert.

I ate some food at the restaurant.
Forgot the name.
Kate had some chicken. Why do I just remember that...

I got some Hello Kitty bag to take to SF>
It is really cute.
Kate is studying now.

She told me that if she writes small, it looks prettier.
It was actually true, so I was surprised.

9 more days until Rocksmith Live!
See you later

No comments:

Post a Comment