Monday, October 3, 2016

もうすぐハロウィン♡ Almost Halloween!

みなさん、こんにちは!
さっき、ケイト先生がおじいちゃんのお家に行きました。
早く、戻ってきて欲しいような欲しくないような…(笑)

もうすぐ、アメリカです!
そして、もうすぐハロウィンでもあります!
私とケイト先生が何に仮装するかは、前のブログに載せた気がしますけど。
でも、もう一回書きたいなって思ったので書きますね(笑)
私は、ジョーカーになる予定です。
ケイト先生は黒猫!
昨日、アマゾンで見てみたんですけど…
可愛いのがいっぱいありました!
さすがに、あと二週間で作り上げるのも難しいので、アマゾンで買ったやつをアレンジするだけでございます(笑)

昨日、百均でマニキュアを買いました。
トップコートを買って、ネイルをツルツルのハゲハゲにしてやりました(笑)
そんで、雑誌を昨日はなかったので今日見てみたら見つかりました。
嬉しいな!
ちなみに、もう2017年のスケジュール表とか売ってるんですよ。
だから、ミッキーマウスのを買いました。
↓めちゃかわ♡


さぁ、あと二週間。
すごく楽しみです。
みなさんも、楽しみに待っていてください!!
それでは!

Hi, eveyrone. Kate went to grandpa’s house.
I hope she comes back soon, maybe.
I go to the States next soon!
Halloween is soon too.
I think I put the photos from Halloween before.
I will write who/what I will be.
I think I will be a Joker.
Kate is going to be a black cat.
I saw on amazon the other day.
There were lots of them.
I think it’s too much work to make costumes in 2 weeks, so we will get something from there.

I got a nail polish yesterday from 100yen store.
It was super fun.
I also found a magazine that I wanted.
SO happy!
I see 2017 schedule books already!
I saw Mickey Mouse one, so I got that.
So CUTE!

No comments:

Post a Comment