Sunday, October 2, 2016

今日することで〜す!

みなさん、おはようございます!
ケイト先生がギターを頑張って弾いております。
弾いている曲は………
なんていうか忘れました(笑)
最初の、Rocksmithにしか入ってない曲だと思います。
↓頑張ってる!

これから、英語のレッスンがあります。
それが終わったら、お習字をして、ケイト先生がおじいちゃんのお家に行きます。
帰ってきたら、昼ごはんを食べる予定でいます。
そんで、やらないといけないことが終わったら、百均でマニキュア買って、ハリーポッターを読み終わったので2巻を借りに図書館に行き、エレナに私の欲しい雑誌があるか見てきます。
なんか、私のことばっかりやな(笑)
ハリーポッターめっちゃ面白かったです!
最後が、めっちゃびっくりしちゃいました!
早く、続きを読みたいな〜。

今日、ケイト先生に、
『ねんね、アメリカやん!』
と言われちゃいました。
↓まぁその通りですけど(笑)

もうちょっと、こう、アメリカンガールとか言えないのかな(笑)
でも、面白かったんで許します。
それでは、色々書いちゃったけど、今日あったことや今日することなので!
また明日!

Good morning!
Kate is playing/learning guitar now.
What is she playing?
I forgot.
I think it’s in the Original Rocksmith.

After that there will be English lesson.
Then caligraphy and Kate will go to grandpa’s to study.
Once she is back, we will eat lunch.
After that, get some nail polis, go get Harry Potter #2 - Library and buy a magazine.
It’s a lot about me.
Harry potter was pretty fun to read.
I had to read till the end.
I want to read what happens next.

Kate told me
“You look like America!”
I guess that’s true.
It would be nicer if she said it like American girl not just America.
It was pretty funny though.

Well, see you next time!

No comments:

Post a Comment