Wednesday, September 28, 2016

What to wear. 何を着ようかな。

みなさん、こんにちは!
私は、さっきギターが終わってブログを書いています。
ギターは、いつも通りの課題曲を練習しました!
楽しかったな~!

今日は、おばあちゃんに会いに大村に行きます。
それで、イオンで私は何かを買います。
なんだと思いますか?
それは、ロックスミスの5周年ライブできる洋服を買いに行くんです。
サイトで色々見てみたんですけど、私のサイズがなかなか見つからなかったので(笑)

あと三週間で、出発って…
信じられませんね。
でも、曲は弾けるし、洋服も今日決めに行くので…
私は、だんだんワクワクしてきました!
飛行機の中で、音楽聴けるように、iPodも持っていくので!

なんか、全部アメリカに行くときの話になっちゃいましたけど…
それほど、楽しみにしています!
では、写真はないけど…
また明日!

Hi, all!
I finished playing guitar and I am now writing my Blog.
As always, I played songs which I will be playing at the Rocskmith Live event next month.
It has been challenging but really fun.

Today, we will go see grandma.
I will go to AEON and buy something.
What do you think I will buy?
Maybe I will go look for clothes to wear at the live show.
I checked some sites but they don’t have my size.

I can’t believe we will be leaving in 3 weeks.
Crazy!
But I can play all the songs ok and will choose clothes today too,
so I am really excited.
I hope to listen to songs during my flight with my ipod ;-D

My blog ended up about going to America.
I am super excited!!!!
see you tomorrow!