Thursday, September 1, 2016

学校!SCHOOL! (written few days ago, 数日前に書いたものです)

みなさん、おはようございます!
あれ?今日も結構涼しいや!と思っているオードリーでございます(笑)
30℃って、そんなに暑い訳ではないんですね!

今日の話題は…
明後日から、また学校が始まることをケイト先生に言ってみた。と言うことです。
それで、教える前に撮った写真がこちらです。


すんごい笑顔ですよね。
ここで、『明後日からまた学校だね〜』と言ったらこんな写真になっちゃいましたよ(笑)
めっちゃ、嫌そうな顔をしてますね。また明日!

Good morning everyone!
Oh, today, it’s a little cooler!

So, from the day after tomorrow, I told Kate that the school starts soon.
The first photo is before and the 2nd photo is after I told her that school starts soon.

She has a big smile and then the 2nd photo her face changed lol.
She seems to be pretty upset.
See you tomorrow!