Thursday, September 22, 2016

My Pen case Collection 筆箱&ペンコレクション

みなさん、こんにちは!
今日は、いつもと比べて涼しい日です。
秋分の日なので、当たり前なのでしょうかねぇ?

そういえば、前にも載せたような気もしなくもないんですけど…
私が持ってるペンの数、知ってますか?
実際数えたことないので、私もわかんないんですよ。
全部数えるには、筆箱から取り出さないといけないな…
めんどくさ!(笑)
だって、この量ですよ…↓


こんなにあっても、足りないと思うこともあります。
だって、筆箱はいろんなデザインがあって可愛いじゃないですか!
めんどくさいので、一番でかい筆箱の中身だけ、出しますね。
↓こんなに入ってます(笑)


いや、これ自分にとっては普通な感じなので。
最近使ってないやつはケイト先生にあげようと思っています。
いや、キーホルダーもこれと同じくらい集めてるんで(笑)
今度、載せてみますね(笑)
それでは、私の筆箱&ペンのコレクションでした!
さよなら~!

Hello everyone!
It’s a little cooler.
I suppose it is fall as it’s Autumn Equinox Day.

I am not sure if I talked about it before
but doy ou know how many pens I have?
I haven’t counted. I know I have a LOT.
It’s too much work to open all my pen case and count.

Although I have so many, I still want more.
There’s so many different designs cute and fun!
I will just open the biggest one and show you.
See how many are in there.

This is normal for me.
I usually give ones I don’t use so often to Kate Sensei.
I also collect keychains.
I will show you next time.
Well, that’s all for today’s blog.
See you next time!