Wednesday, September 21, 2016

Chip & Stitch チップとスティッチ!

みなさん、こんにちは。
ケイト先生は宿題を久しぶりに私たちのお家でしています。
お母さんと英語で意味不明の会話をしながら…(笑)
それでは、今日の話題に入ります。
昨日、大村に行きました。
お母さんの誕生日祝いとして、おばあちゃんとお買い物をしました!
お母さんも楽しそうで、嬉しかった★です。
若竹丸とスタバで、夜ご飯&デザートを食べました。
それで、もう一度イオンに寄ったら…
こんなものを売ってました!!↓
可愛い♡じゃないですか!?
着ぐるみパジャマ、前から欲しかったんです!
嬉し〜〜〜〜!
これの動画もとったので、みなさん是非みてくださいね!
今日は、特に…
あ〜〜!
今日は、英語の本を一冊読み終わって、質問に答えました。
結果がどうか楽しみです!
それでは、また明日!
Hi all!
Kate is doing HW while talking with mom in English.
Yesterday, we went to Ohmura.
Got some shopping and celebrated mom’s b-day with grandma.
We all had fun. It was nice.
We ate sushi and went to starbucks later to get some dessert.
Then we went shopping and got this cool pjs.
So happy.
We took some videos too, so please take a look.
Oh, today, I finished reading Mice and Men for my English class
and did a quiz.
Wonder how I did.
See you tomorrow!