Wednesday, August 24, 2016

切りたいなぁー。Wanna get my hair cut

みなさん、おはようございます。今日も晴れてていい天気だな〜★
今日の話題は私です!(笑)
私の髪の毛また、のび始めてきてるんですよ(苦笑)

ヤバくないですか!?これ!?
いや、いろんな意味でヤバいです(笑)
目-こわい
髪の毛-長過ぎて怖い
背景-エアコン&賞状丸見え(笑)
ほらね。
だから、前髪だけでも良いから切りたいな〜って思ってるんですよ。
どうでしょうか?
切った方が良いかな?
前髪だけじゃなくて、髪の毛自体を短くしたいんですよね。
暑いし…
意見をお聞かせくださいませ!
では、また明日〜!

Hello, everyone! It’s sunny today.
I am going to write about my hair today.
It’s getting quite long.

Maybe too long in the face.
Look at me.

My eye- scary
Hair- too long
Background- air conditoner and awards

Anyway, I was thinking of just cutting my bangs.
What do you think?
Since it’s so hot, I might get my hair shorter overall.
Please tell me what you think.
See you tomorrow!