Monday, August 29, 2016

Got a haircut! 髪を切りました!

みなさん、こんにちは。
さっき、夜ご飯を食べて、ケンタッキーを食べました(笑)
なんとなく、夜ご飯にケンタッキー食べたと言ったら、面白くないですか?(笑)

ここで、ケンタッキーを食べた理由を教えましょう。
まぁ、そりゃ外出してたからですよ。
なんで外出してたかって?
そ・れ・は…
髪の毛を切りにいってたからです!
ケイト先生は、今、ギターをしているので先に私のを撮ります。


なんか、かっこつけてるような…(笑)
かっこつけてて、すみません(苦笑)
ケイト先生は前髪だけきったんですよ!

なんか、目がぱっちりしていて可愛い(笑)
みなさんも、夏が終わる前に髪の毛切りますか?切ったら、涼しくなりますよ〜(笑)では、また明日!

Hello, everyone! I at KFC for dinner.
It might sound a little strange in Japan as KFC is more for lunch.

Anyway, wen went there because we were out.
Why?
Because we went to get a haircut.

Kate Sensei is playing Rocksmith now, so I will put my photo first.

Kate Sensei just got her bangs cut

I can see her eyes better, so I like it.
Will you get a haricut before this summer is over?
If you do, it will feel a bit cool.
see you tomorrow!