Sunday, July 10, 2016

浴衣ライブストリーム - Yukata Live STREAM!

こんにちは!
今日は、昨日とくらべて、、、
むしあづい、、、泣
昨日みたいに涼しかったら、今日も私はご機嫌だったのになぁ。

今日の朝のライブストリーム観てくれた人!!
凄く暑かったです!!
なんか、朝起きたら、ケイト先生も浴衣を着たいと言ったので、お揃いみたいな感じで着ました!!
ケイト先生があんなに似合うとは思いませんでしたよ!!(⬅失礼な!)
私は、サイズ合わせが難しかったですね、、、
お母さんが、私たちに着せてくれました。
まだ、一人でできるほど、着方を覚えてないので笑
ちなみに、髪型は崩さず、ずっとあのまんまです笑笑
(ケイト先生は、おじいちゃんのお家でお勉強中でござる!)
それじゃあ、私も勉強がんばります!!
さようなら〜!

Hello! It’s so warm and humid today.
I wish it was cool like yesterday.

Anyway, thanks so much to all those people who watched our live stream.
It was pretty HOT.
We wore Yukata for the show. Kate wasn’t going to but she changed her mind in the morning and we both wore them.
I didn’t think it would look that GREAT on her ;-D
It was a little hard to wear.
Mom helped us.
I haven’t learned how to wear by myself.
I haven’t changed my hair since this morning.
Kate is studying now at grandpas.
I am going to study too!

Bye!


Live Streamの時の写真となんとこの日のMOST LOVED ARTISTで1番だった!
うれし!