Saturday, July 16, 2016

アニメ見てるのなーんだ。Which Anime am I watching?

みなさん、おはようございます!今日も、蝉の音が凄くうるさいです。
今日も、レッスンがあるので、お母さんがくるまで、ブログを書くことにしました。暑いです、、、、


そうだ!ここでクイズです!私は、さっきまで何かアニメを見ていました。そのアニメは、ドラマ化していて、映画にもなっています。さぁ、何のアニメでしょうか?

1、俺物語
2、プリキュア(笑)
3、デスノート
4、ケイト先生シリーズ(笑)

さすがに、ケイト先生シリーズと答えた人はいませんよね?笑
あ!お母さんが上にきました。それでは、勉強がんばります!

(クイズの答えは、次回のブログで発表するので、みなさん、お楽しみに!)

Morning! It’s Cicada’s are pretty loud this morning!

There’s a lesson today, so I am goint to write this blog until mom comes up.

Oh, I have a quiz for you. I was watching anime just a while ago. It became a drama and also a movie. What is it?

1, Ore monogatari
2, precure
3, deathnote
4, Kate Sensei Series.

I imagine nobody picked Kate Sensei Series. lol
See you next time!

I will let you know on the next blog.