Monday, July 18, 2016

アニメ〜正解ーWhat anime am I watching? Answer

みなさん、こんにちは!
今週末は、三連休でした!!
そして20日から、ケイト先生は夏休み!
私は、毎日学校の勉強をします笑
それでは、昨日のクイズの答を発表しまぁ〜す!!
正解は、、、3番のデスノートです。
このアニメは、続きを見たがらせるような、続きが気になるような感じでできています。
ケイト先生は死神が怖いから、観たくないと言っていました。笑
大人にもお勧めのアニメです☆
そんで、昨日、その死神の話になったんですよ。
そしたら、、、ケイト先生が『尻神、怖い』と言いました
笑尻神じゃないよと教えたけど、、、
『え?尻神って何?』って聞いてきたんです(さらに爆笑)
確かに尻神ってなんだろうと思ったんです。それで、理想の尻神を書いてみました。
ブハッ!!なにこれ?面白いものができちゃいました。それでは、長くなっちゃったけどまた今度!!

Hello! It was a 3 day weekend here.
From the 20th, summer vacation starts for Kate!

I will study everyday as usual.
Anyway, here is the answer.
I am watching/enjoying #3, Deathnote!
I am loving it. It makes me want to watch the next episode right away.
I think it’s for grown ups too.
Yesterday, they were talking about demons and
kate started saying they look scary and they are butt demons
I told her they aren’t butt demons.
(it sounds similar in Japanese - SHINI GAMI vs SHIRI GAMI)

Anyway, so I drew a Butt demon from Kate’s explanation ;-D
See you next time!


No comments:

Post a Comment