Thursday, July 14, 2016

プールに行ってきます!Going Swimming!

みなさん、こんにちは
今日は、ものすごく暑いです(汗x100)
日本、長崎県が暑いということは、他の国をもっと暑いんでしょうね汗
さっき、ケイト先生がかえってきました。そしてこんなものを作ってくれました。

私の分も作ってくれたんですけど、白で光りに反射して中々良い写真がとれないので、今日は載せられません、ごめんなさい。
🔝の写真で今、気付いたんですけど、、、エアコンつけてるって思いっきりわかりますね。
ケイト先生も、全然汗をかいてないのでわかると思うんですが笑
そんで、今日は、久しぶりにプールに行きます!!
先週は、プールがあいてないかなんかでいけなかったので、
今日はめいっぱい楽しむ、、、じゃなくて、がんばって泳いできます!!
ケイト先生も久しぶりだから、泳げるかなぁ〜?明日のブログで報告しますね!!では、また今度ぉ〜。

Hello! Everyone!
It’s so HOT today!
It’s REALLY HOT in Nagasaki, so I imagine some parts in the world are even hotter??
Anyway, Kate Sensei came back. And she brought back something she made.
She even made one for me but the it’s too hard to capture in this bright room, so I will do it later.
I guess you can see that we are blasting the ac here.
Kate looks HOT too.
Anyhow, today, we will go swimming!!
We couldn’t go swimming last week, so today, I hope to ENJOY, I mean practice swimming!!
It has been a while for Kate too. It’s going to be fun. Will write on the next blog.
See you next time!