Thursday, June 16, 2016

音楽聞きながら、書いてます笑 Writing while listening to music

みなさん、こんにちは!
今日は、雨が降っていますね。梅雨だ〜!って感じがしますね。
私、実は、今、音楽を聴きながら書いてます笑
何を聴いてるでしょう?
当ててみてください!!
日本の歌です。
後少し、、、、ソロだ!かっこい〜。まぁ、これだけじゃ、わかりませんよね。汗

話題を変えます。
ケイト先生がさっき、おじいちゃんのお家に行きました。
今日は、結構元気そうにかえっていました。
その理由は、プールに行くからだと思います。
プールのときは、何時もの二倍くらい元気にかえってくると思います笑
300
結構、短いブログですけど、ここら辺で、、、ごめんなさい、、


Hello! It’s rainy today.
Yes, it is Rainy season here.

Now, I am listening to music.
What am I listening to?
Please take a guess.
It’s Japanese.
It’s almost the solo parts.
Sounds cool!
Oh, I guess you don’t know just with this hint.

Kate went to grandpa’s house now.
Today, she’s pretty happy because we will go swimiing later.
Sorry this is short but I gotta go!

see you later