Wednesday, June 1, 2016

ケイト先生の運動会 Sports Day for Kate

こんばんは!
今日はケイト先生の運動会がありました。
そして、今、帰ってきてゆっくりしています。
疲れた、、、

ケイト先生の最初の科目は、かっけこで、なんと!!ビリじゃありませんでした!
練習のたびに、ビリをとっていたので、今回は5位ですごく嬉しそうにしていました。
その次に出た競技は、バッグに入って、ピョンピョン跳びやつです。
これは、ちょっと難しかったみたいです。
でも、一生懸命やっていたのでよかったと思います。
特に、私は、ケイト先生の踊りが面白かったです。
これも楽しそうにしていました。
昼ごはんも、すっごく美味しくて、おにぎりを2こも食べちゃいました笑笑
イオンにも寄ってきて、色々を買ったぜ✴︎

とにかく、いっぱい歩いてすごく楽しい1日でした!!
じゃ、眠いのでさようなら〜!
↓変な顔、、、笑笑笑 ↓

Hello! Today was SPORTS Day fro kate.
We got back and we can finally rest.
I’m pretty tired.

Kate wasn’t last in the race, so I was so happy for her.
She isn’t very fast and was almost always last, so 5th was great fo rher.
She did another racing event too. This one you had to run with a bag, and jump.
That seemed pretty hard but she tried her best, so it was good.
I liked her dance the best in the event.
We had a good lunch that mom made.
I ate 2 rice balls. So yummy.
Afterwards, we went to a department store. Bought few things here and there.

I walked a lot today, so I am pretty tired. I bet Kate is REALLY tired.
Will write again!