Saturday, June 4, 2016

Our 1st LIVE STREAM from JPN. ライブストリームをしました!

おはようございます!
今日は、雨が降っていて、だんだん梅雨の感じが出てきてますね。
特に、あじさいはもう、咲いていてとてもきれいです!!
それでは、本題に入りますね。
今日は、朝から、初めてのライブストリームをしました。
すっごく楽しくて、ケイト先生はめっちゃはしゃいでいました笑
今回はテストでした。
ロックスミスが時々ならなかったところもあったけど、それでも続けてめっちゃマジで楽しかったです!!
ケイト先生からの、感想も聞いてみましょう。
『嬉しくて、楽しかった。くしゃみとかおならとかもいっぱいしました!』だそうです。
笑確かにそうです。ケイト先生は曲が終わった後とかに、いっぱいおならをしていました。笑
くしゃみも、リズムに合わせた感じで出たので面白かったです。
月曜日と土曜日の午前9時にあっているのでぜひ見てください。
(https://www.ampli.fi/audreyandkate)じゃ、良い一日を家の中で過ごしましょう!!

Good morning!
It’s raining here. I suppose rainy season is almost here.
Hydrangea is blooming which is so pretty.
Anyway, we finished our first live stream from Japan.
It was SUPER FUN and Kate Sensei was so happy too.
It was a test run today.
There were few times Rocksmith stopped but it was just a LOT OF FUN!!
Here is Kate Sensei’s comment:
“So happy and so fun. I sneezed and fart tons.” lol
I am not sure if anyone heard it but she was pretty loud between songs.
She sometimes sneezed with music, it was funny.
I think we will start performing regularly on Monday and Saturday at 9am JPN time.
You can always check the schedule here: (https://www.ampli.fi/audreyandkate)
Have a fun day!

Thanks so much for watching us live!!!!

⬇ケイト先生と写メだぜ!!笑⬇