Monday, June 27, 2016

ギター修理。My Guitar is being fixed

みなさん、おはようございます!!
今日は、久しぶりに晴れていて、外に行きたくなるような天気でございます。(6.26)
本日の話題はですね、、、ギターの修理!??!?!?!?
何ですって〜!
ふざけ過ぎ、、、
昨日のライブを観た人は、わかると思いますがいつもと違うギターを使ってましたよね。それは、今の、ギターの弦がちょっとおかしいからなんです。
それで、今日修理にだすことになりました。
正直、すっごくショックで、半泣きしてましたよ、、、
私笑それほど、今の私にとってギターは大事なんだとわかりました。
3そんで、話題と全く関係ないんですけど、さっきお母さんがあじさいをとってきました。

Hello! It’s pretty sunny today. Makes me want to go outside (written 6.26)
Today, I had to bring my guitar to repairshop.
Nooo.
I think people who same on ample.fi know already that I was using a different guitar. What’s wrong with the prophecy guitar? The string, I think it was the D string buzzes on open note.
I don’t know why or how and neither does my family, so we took it to have it checked.
I was so sad that it almost made me cry. . .
I didn’t know playing that guitar was that important.

This is offtopic but my mom got a beautiful flower from the garden.