Wednesday, June 29, 2016

スヌーピーだらけのベッドです♡ Lots of Snoopy!

みなさん、こんにちは!
今日は、また、雨がひどいです。
金曜日には、やみそうと天気予報でやっていたので早くはれてほしいと思いました。
私は、今、自分のベッドでブログを書いています。
フカフカしていて、座り心地抜群!!
いつも、ここで寝ている…….訳じゃないんです….
私とケイト先生は、二段ベッドを持っているけど、畳の部屋で布団をしいて寝ます。
おかしいと、誰でも思いますよね。
でも、私たちにとってはこれが普通なんです。
私は、ベッドの上にぬいぐるみを沢山飾っています。そして、スヌーピーのコレクションです!!
ブログの題名は、スヌーピーだらけのベッドです♡だけど、ぬいぐるみだらけのベッドです♡の方がよかったかな??とにかく!!明日は、プールです。そして、明日のブログでは、ケイト先生の面白い漢字ミスを書こうと思います!!では、また!

Hello, everyone.
It’s rainy here again.
On Friday, rain should stop. At least that’s what the forecast says.
I am writing this blog on my bed.
It’s soft and comfy.
But I don’t sleep here that much.
We have a bunkbed here but we usually sleep on the Tatami room.
That’s odd you might think but that’s normal for us.
I have lots of plushes and snoppy collection!!

I suppose I have some that aren’t snoopy.
Maybe I should have titled my blog. plushes.
Well, tomorrow’s pool.
I hope to write about Kate’s funny Kanji mistakes tomorrow.
See you next time!