Sunday, June 12, 2016

ケイト先生の夢。Kate’s dream

おはようございます!
今日は、雨が降っています。
雨が降っているおかげか、昨日よりは涼しく感じます。
今、1階で英語のレッスンがあっています。
ですから、2階ではケイト先生と2人きりで、なんか静かな感じがします。

ケイト先生の顔が、、、笑
ケイト先生といえば、久しぶりの一言を聞きましょうか。
『昨日の夢は悲しかったで~す!どんな夢か聞きたいですか?じゃ、夢のお話、始まり~はじまり~。本当に聞きたいですか?皆さ~ん、コワイヨ~?じゃ、これでケイト先生の一言を終わります。』
これって、一言じゃありませんよね、、、笑
でも、ケイト先生の夢が気になります。
今日の残りの話題はそれにしようと思います。

↓ケイト先生の夢↓
『モンスターがいて、ぬいぐるみを食べたから、私が戦おうと思ったのに、私も食べられちゃいました。悔しかったです、泣』
面白い夢?かな、、、
ケイト先生は、自分の身を滅ぼすほど、ぬいぐるみが大事なんですね、、、
すごいです、、、
それでは、ここら辺で。

Good morning!
Today it’s rainy.
It seemed a little cooler than yesterday.
We are by oursleves upstairs, so it is a little quiet.
We took a picture.
Kate’s face looks pretty funny.
Oh, I haven’t asked her for her wise word.
I will ask now.

She said
“Yesterday’s dream was sad. You want to know why? Here we go. Are you sure you want to hear it? It’s scary. OK. that’s all."

I am not sure what she said but I asked her about her dream.

“There was a monster and it was trying to eat one of her toy plushes. Kate fought back but the monster ate her too. Damn, that stupid monster."

hmm…. I am not sure that was a fun dream. But I know she treasures her toy plushes.

Thanks for watching! BYE!