Tuesday, June 14, 2016

ファンの方から届きました!A gift from a fan!

おはようございます。
さっき、ケイト先生を学校に送ってきました。
あまり、行きたいという顔はしてませんでしたが、文句なしで行けたのでよかったです。
先日、すばらしいものが届きました!
ファンの人から、ライブのチップ代わりのものが届いたのです!!
今までより、大きい箱に入っていて中身も、たくさんもりもり入っていました!!
ちなみに、もう、小倉トーストラングドシャを食べ終わりましたよ、、、笑
(送ってくれたファンの人へのメッセージです)
今は、しるこサンドの抹茶味を食べています。おいし〜!!
いや、マジでビックリしました、、、
結構、、重いです、、、笑
それでは、ここら辺でお勉強も始めないと行けないので最後にお礼を言わせていただきます。本当にありがとうございました!!ケイト先生もお菓子を美味しそうに食べてましたよ。

Good morning! Kate went to school just fine.
She didn’t seem like she wanted to go but she was ok.
The other day, we got a nice present in the mail.
A fan gave us a huge box of goodies as a tip for our ampli.fi show.
The box was bigger than the last ones and there were so many stuff in there.
We already ate one of the snack in there.
Now we are eating Shiruko Sand green tea flavor. It is so good!

This was such a fun surprise!
The box is heavy too!
Well, we’d better start studying now. Thank you once again for the gift!
Kate Sensei is enjoying the food as well ;D