Wednesday, May 4, 2016

今日は、お寿司〜!Sushi Today!

みなさんこんにちは。
今日の長崎県の天気は、晴れです。
今日はお寿司を食べにいきます!!私は、日本食だったらやっぱりお寿司が好きです。
特に、マグロとかエビとか美味しい!!
ケイト先生は、ツナサラダとエビが好きなんですよ〜!
まぁ、ツナサラダとエビだけ食べてご飯は残しちゃいますけどね、、、(笑)
私は、カッパマキとかも好きです。カッパなので(笑笑)
あ、何かいつの間にか好きなお寿司の話になっちゃってましたね、、、(なんかすみません)

ここで、私たちのファンにNEWSです!!私たちの新曲が順調に進んでいます。今月中には多分できる予定です。楽しみに待っていてください!!じゃ、また今度〜!

⬇コワイヨコワイヨ!!⬇

Hello!
It’s sunny in Nagasaki.
We’ll go eat some Sushi today. I like Sushi a lot.
Especially tuna and shrimp.
Kate Sensei likes Tuna salad and shrimp too.
She usually only eats the good part and not so much of the lirce.
I like Kappa roll too because I’m a Kappa.
Oh, I’m only talking about Sushi. Sorry.

So, we have a great NEWS! Our new single is almost ready? Maybe sometime this month, we hope!

See you next time!