Sunday, May 29, 2016

雨で延期!! RAIN, so no SPORTSDAY!

みなさん、おはようございます!!
今日は、雨のためケイト先生の、運動会が延期になりました。
ですから、ケイト先生は今隣りで遊んでいます。
カメラ目線ですね、、、(笑)
ケイト先生からの運動会の延期について、一言お願いします。
『よかったです。火曜日になってやるのがめんどくさ〜い!!』でも、
踊るのはすごく楽しみだそうです。
私もケイト先生が踊るところ早くみたいなぁ〜!
って言っても、私、躍り覚えちゃいました(テヘペロ)
ケイト先生がこの前踊ってくれたので振り付け教えてもらったんです!!
火曜日の、運動会では、二年生に混じってでかい私が踊っちゃおうかな(笑)
これから、勉強します。
ですから、ここら辺で、いいですかね、、ちょっと短くてすみません。じゃ、また!!


Good morning, everyone!
So much rain today, so there’s no Sportsday for Kate.
She is playing next to me now.

I asked her about Sportsday being cancelled (will be on TUESDAY.)
“I’m glad it’s cancelled today but I have to do it on Tuesday, oh no.”
But she is excited to do the dance.
I’m looking foward to that.
She taught me how she will dance.
So, maybe I will go in and dance too. lol
Anyway, I need to study, so, i will end here. See you next time!!