Sunday, May 8, 2016

母の日Mother’s Day


今日は、母の日でした〜!
みんなは、なにしましたか〜?
私は、朝から朝ごはんを作って、コーヒーとかもあげました!!
ケイト先生も、朝ごはんを作るのに協力してくれて、お母さんにハグしてましたぁ〜
実は、昨日買った、母の日のギフト、昨日中にあげちゃったんですよ〜。
だから、今日あげるものと言ったらお父さんが買ったハーブティーくらいで、それも朝10にあげちゃった
それで何をしようかと悩んでいるんですが、、、
思いつかないのでケイト先生に聞くことにしました〜!
『ん〜〜〜〜、、、お手伝い、、、あ、ティーパーティーもいいね〜、、、』
だそうです。
ケイト先生は、今、真剣に勉強してるのでもうこれ以上は邪魔しないようにします。
私?私はさっき英語の勉強をして、今、このブログを書くという大事な仕事をしているんですよ!(笑)

ん〜〜、、頭を冷やすために読書でもしよう、(苦笑)


じゃ!また今度!

Today was mother’s day.
What did you do?
I made breakfast and got ready some coffee for mom too.
Kate also helped and she gave a hug to mom.
I actually gave the present I got her yesterday.
So, mom got some herb tea dad got her
I asked what to do with Kate.
She said
“Just help her and maybe tea part.”
Kate is trying to study, so I don’t want to interupt her.
Me? I studied English and now am writing this blog. It’s one of my job ;-D


Hmm. Maybe I will read a book now.
See you later.