Tuesday, May 10, 2016

こんにちは!Good afternoon!

おはようです!
もう、昼ですけどね、、、笑
今日は、家族でおばあちゃんに会いに行く予定です!!
楽しみぃ〜!

私は、さっき算数と英語をしました〜!
英語で、今、ちょっと難しい本を読んでいるんですけど、The Hobbitっていうんですよ。
めっちゃ面白いし、もう200ページ目まで行ったので嬉しいです!!
ケイト先生は今頃4時間目の授業中ですかね。
ケイト先生が好きな科目はなんだと思いますか??
1、算数     2、国語      3、図工      4、体育
どれでしょうかね??
正解は次のブログに書いときますね!!
今日も相変わらず、私は機嫌がいいですな〜!
うるさい自分のせいで頭痛になりそう、、、笑
今日は、歯医者です、、、
歯をピカピカにしてもらいます!!

NEWS!!!!
ファンの皆さん!!わたしたちの曲の題名(Demon Be Mine) もミュージックビデオもできました〜!
オンエアは今週いつか。
まぁ、その日までお楽しみに!!
⬇︎また今度会いましょう⬇︎手に持っているのはジャンパーの袖です。暑いので上からはおってるだけなんですよ!!


Good morning!
Oh, it’s already afternoon lol.
Today, we will go see grandma.
We’re looking forward to seeing her.

I studied math and English.
I have been reading a book called The Hobbit.
It’s great and I have read about 200pages so far.
I wonder what class Kate is studying now?

1 math 2 Japanese, 3 art 4 PE

Which one is it? I will write the answer on my next blog.
I am happy as usual.
Almost too happy I feel like I have a headache.

I will also go to a dentist today.
No cavity, just cleanning.

Here is the NEWS to all the fans!!
Our music video is FINISHED!
It will be up soon, I hope!
Have a great day!