Wednesday, April 27, 2016

リンガーハットにいきました!Went to a restaurant (Ringerhut)

みなさんこんばんは〜!今日の長崎県諫早市の天気は、曇りでした。
私たちは、午後4時に早めの夜ご飯を食べにいきました。
おじいちゃんも含めて5人で出かけました。どこに食べにいったかというと、、、
リンガーハットで〜す!!ケイト先生は、チャーハンセット、私は、皿うどんセットを食べました。
特に皿うどんの中に入っている、キクラゲが美味しいです!
ケイト先生の、チャーハンセットは結構大きいので、食べられなかったらおじいちゃんに、『手伝って〜!』と言います(笑)
話題が変わります。
私たちは、リンガーハットからかえってきて、名探偵コナンの本(漫画)を読みました。すっごく面白かったです!!
そして今さっき、ボールをして遊びました!みなさんは、今日どんなことをしましたか?
今度教えて下さい!!

⬇   ⬇   ⬇(名探偵コナンの漫画とツーショット、、、笑)

Hello! It was cloudy today in Nagsaki.
Today, we had an early dinner and went to a restaurant with all five of us including grandpa, called, Ringerhut.
Kate had fried rice set, I had Sara Udon set.
I love the Sara Udon set. I love the Kikurage in the Sara Udon set. It is kind of like mushroom.

Fried Rice is pretty big for Kate, so she always asks grandpa to eat.
After we came back, we read Case Closed, Conan. It was super fun!!
We also played soccer for fun.
What did you do?

Please let me know!