Saturday, April 23, 2016

The same Guitar!? 同じギター?

みなさんこんにちは。
今日の長崎県諫早市の天気は、曇りのち雨です。
それでは、本題に入ります。
実は、昨日かおとといに、ファンの人からメールが来ました。
そのメールにはビックリすることが書いてありました。
そのファンが私と同じギターを買ったのです!
ギターをくれたのとは別ですっごくビックリしちゃいました!
ケイト先生にも説明してみた結果     
⬇『はっ!?!?!?!マジだ!』だそうです。ケイト先生は今、ポケモンを見ています。
なんか、最近いろいろと、見ていて興味津々なんですよねw
長くなっちゃいました、、、
真剣に書いていたら、なんか、、、w
それでは、また、あした〜!⬇なんか、、、w 二人とも、変な顔w⬇


Hello, everyone!
It’s cloudy and rainy in Nagasaki.
I got an email from a fan the other day.
It surprised me.
That person bought the same guitar I have!
I have been lucky that I have had a chance to borrow guitars and bass while I stayed in the US last year and one gave me 2 guitars and a bass to Kate in the past.
This is a different kind of surprise.
I told Kate about it and she said;

Oh, SERIOUSLY?!

Kate Sensei has been watching Pokemon.
She is starting to watch different kinds of shows.
Oh, I feel like I am writing too long.
Will write again later!