Friday, April 1, 2016

ファンの人、Thank you so much!!

It’s Cloudy in Nagasaki.
Yesterday was a surprising day!
It made us really happy!
One of our fans sent us a big package of goodies.

When we opened the box, there were so much yummy stuff in there.
Thank you so much!!!

There were Japanese Sweets I love and Kate loves candy, so we were so happy!

Thank you so much!

Oh, and I think I am going to stop writing BLOG and maybe uploading so much on youtube…...

Hahaha

Happy April Fools day.

We won’t stop writing or playing!!!!

Thanks so much for your support!!!!!!



みなさんおはようございます!

今日の長崎県の天気は曇りです、、、

なので心も曇るはずですが、昨日いい出来事が起きたのでダイジョーブ!

チョ~はっぴーだよーん!!

実は、、、昨日、、、ファンの人から頂き物が届きました!!!!!!!

ん?あ、ごめんなさい、、、笑

パッケージを見た瞬間ちょーウルトラスーパーびっくりして、あけたらもっともっとびっくりしちゃいました!

ファンの人~~!ありがと~~~!

私が大好きな和菓子&ケイト先生が大好きなフルーツキャンディもたっぷり入っていたのでとても嬉しかったです。

ケイト先生の分も含めてお礼を言わせていただきます。

                 ありがとう!!!!!!!

そして、これで最後です。

私がブログを書くのも、、、Youtuberをするのも、、、すべて最後です!!!!!

、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、、な~んてね!

今日はエイプリルフール!これからもずっとYoutuberも、ブログを書くのも続けます!

だから、、、これからも応援よろしくねぇ~ん!


2 comments:

  1. どういたしましてーってブログ読んでたら……

    えぇ!?

    オードリーさん、YouTubeもブログもやめちゃうの!?

    って驚きつつ本気でガックリしてたら、そっかぁエイプリルフールだった(笑)

    まったくもー、ビックリさせないで下さいよっ!(笑)

    ブログに書いてくれてありがとう(^^)

    またお二人に送る楽しみが増えて、僕もすごくハッピーですよ(^^)

    ReplyDelete
  2. I went ALL DAY without falling for an April Fools, and then I read your blog! You got me GOOD! Haha. good job!

    ReplyDelete