Thursday, April 7, 2016

ハウステンボス Huis Ten Bosch

みなさん、こんにちは。
今日の長崎県の天気は、曇りです。
この間私たちは、ハウステンボスに行きました。
思った以上にでかくて、すごくて、ヤバかったです。
と言っても、、、伝わりませんよね、、、(苦笑)
それでは、具体的に説明します。次のテストに出るので良く聞いてくださいねwww

昨日の1時くらいに私とケイト先生は、駅に行ってハウステンボスへと出発しました。
もちろん、お母さんとかもいましたよ~!
ケイト先生と2人で行くなんて、、、無理無理!!
ハウステンボスに着くまでぐっすり眠ちゃったw

 着いたら、フクロウの森に入りました。
フクロウの森では、本物のフクロウを触ったり見たりできるんです。

最初に、見た時はギフトショップだけかと思ってましたが、玄関にいる、フクロウが動いたので『うわっ!』と驚きました。

フクロウの森でこんなものを買いました。



めっちゃ可愛くない!?

スッゲーかわいい!!!!!!

おっと、、、失礼いたしましたw

そのあと、ハウステンボスに本格的に入って、色~んなことをしました。

その色~んなことを紹介しちゃうと、今でも長い文がさらに長くなりそうなのでやめときます。でも買ったものは写真でお見せしますね。

下をどうぞご覧くださいw


ちゃんと聞いてましたか?

生徒『いえ、長かったので聞いてませんでした。』

私『テストにだすと言っただろうがよ~!この、トンチンカンヘンチョコリンガ~!』

                       ↑なんじゃそりゃw

Hello! It’s cloudy in Nagasaki.
We went to Huis Ten Bosch the other day.
It was so great!! Well, I guess that doesn’t explain anything.
So I’m going to write about it. It will be on the test, so read carefully. lol

We left around 1pm with Kate and of course my mom, etc.
I don’t think we are ready yet to go by ourselves…
We slept great on the train.

When we arrived, we first got to HUIS TEN BOSCH Howl Forest.
There, we could see and touch REAL owls. They were so CUTE!
In the beginning, I thought it was just a gift shop but there were real owls, it suprirsed me!


I bought a plush there.

So CUTE!!!!

Afterwards, we went inside and walked around. It was so beautiful.
We had great dinner too. If I wrote all about it it will get long, so I will stop here.
Here are some stuff we go there.

So, did you read all I wrote?

student “No, it was too long.”
me “I told you it will be on the test!!!!!"