Friday, April 15, 2016

地震怖かったのとプレゼント! EARTHQUAKE + GIFT BOX!

みなさん、こんにちは。
今日の長崎県の天気は、晴れです。

昨日の夜、長崎県やその他のところにも、地震が来ました。
私は、今まで経験した中で一番ひどい地震だったので、怖くて怖くて、なかなか眠りつけませんでした。
ケイト先生は、『こわい、、、』と言いながらすぐにグースカと眠り始めましたが、、、

熊本ではすごい被害がでてるみたいなので、悲しいです。

地震の話はやめて、、、
いいことも昨日はありました。
それは、名古屋からまたまたいいものが届いたことです。
それは、ケイト先生への大量のレゴと、私への豪華なペン(2本)でした。
その他、ファンレターとお菓子なども入っていました。本当にありがとうございます!
⬆︎『そ』が三連発(笑)
私とケイト先生はいつもファンの皆さんに勇気をもらってます。
これからも、私とケイト先生はギターを頑張りますので、みなさんは、これからも、応援をよろしくお願いします。
それではここらへんで。

Hello, everyone!!
It’s sunny in Nagasaki.

Last night, we had a big earthquake in Kyushu area.
Our house shook pretty bad so, I was really scared and I couldn’t sleep so well.
Kate said she is scared but she started snoring away.

It looks like Kumamoto got hit really bad. It makes me sad.

Earthquake was not great but we had a great surprise!
We got a gift box from a fan again from Nagoya.
Kate Sensei got a bag full of LEGOS and I got a really nice pen set.
There were letters and also snacks in there too. Thank you so much!

So many nice fans! We are so lucky.
We will continue our journey with guitar, etc. Thanks so much for your support!!



Earthquake: