Sunday, April 10, 2016

実は、、、私、、、 Before haircut

みなさんこんにちは〜!
今日の天気は、ちょっと曇りですかねぇ、、、
今、ケイト先生はおじいちゃんのお家でお勉強中です。
ケイト先生は二年生になってとても嬉しそうでした。
昨日は、二年生になって初めての6時間授業だったから、疲れた声でかえってくるのかと思っていたら、『ただいまぁ〜!!』と元気いっぱいの声を出してかえってきました。
いやぁ〜、、、こんな話題しかなくてごめんなさい、、、笑
ほかの話題と言えば、、、言えば、、、、、、
そうそう!実は、、、私、、、
実は、私、この後、髪の毛を切りにいきます!!
ケイト先生もきるそうなんですが、トリミングだけだそうです。今度のブログに、切った後の髪型姿をのせときますのでまずは今の髪型を見てください!そして、見比べてみてください、、、
じゃあ、また今度〜!  


⬇コワッw⬇


Hello, everyone!

It’s cloudy here today.
Kate’s studying with grandpa.
Kate has been pretty happy to be a 2nd grader.
The other day, it was her first time to be at school until 6th period, so I thought she’d be tired but she was super happy.
I don’t have so much to write but
after this, I am going to get a haircut!
Kate will too but she will just trim a little.
I will put the photos on the next blog.
See how different it looks ;-D

See you next time!