Saturday, March 19, 2016

卒業式の感想。My graduation

みなさん、おはようございます。
今日の天気は雨ですね。
平日の朝にブログ書くの初めてかもしれません。
だって昨日まで普通に学校に行っていたのですから。
そうそう!昨日と言えばですねぇ〜!(妖怪ナガバナのまねですw)
卒業式だったので顔がボロボロになるくらい泣いたんですよぉ〜!
や、これ本当です。マジで泣きました。
卒業式のときも泣いたけど、
HRのときが一番ヤバかったです。
学校が終わったら茶話会に行ってみんなで盛り上がりました。ギターもいつも通り弾けたし、楽しかったです。
本当に悲しいような嬉しいような一日でした。
ちなみに今、ケイト先生は学校にいます。
『いいなぁ〜私ももっと通いたかったなぁ〜』という気持ちと『変なの、、、学校を休んでるみたい』という気持ちが混ざっています。
卒業は、悲しそうで、そうでもないとわかりました。卒業はサヨナラと思う人もいるかもしれないけど、実は自分の始まりなんだとわかったのです。
ふあぁ〜、、、昨日の疲れが残っているのでしょうか、、、それともケイト先生がいなくて静かなだけなんでしょうかねぇ〜、、、し〜〜〜〜〜〜〜〜〜ん、、、、、
みなさん、、、静かにしないといけませんよwwwバ〜イバ〜イ!

Good morning!
It’s rainy today.
I think it’s my first time writing a blog in the morning.
I graduated yesterday so it feels strange.

Yesterday, I cried a lot.
I cried during the ceremony but also at my homeroom.

The graduation party went well. I played guitar like I always do at home and it was super fun!
It was a mixed day of happy and sad.
Kate is at school now.
I felt like going to and also feel like I am absent.

I thought graduation is sad. I think part of it is good bye but also it is the beginning.
I feel still a little tired from yesterday. Or is it because Kate Sensei isn’t here.
It’s so quiet.

Bye!!!