Thursday, March 31, 2016

4月楽しみだなぁ〜。Looking forward to APRIL!

みなさんこんにちは~!

今日の長崎県の天気は、曇りです。

今日はですねぇ~、4月のことを話そうと思います。

何があるのかというとですねぇ~、、、

アメリカのおじいちゃんとおじちゃんが私たちのところに遊びにくるんです!

おじいちゃんは、海外旅行が初めてなのでちょっと心配です、、、

それより、おじいちゃんとおじちゃんがきたときに行くところや遊ぶ内容を考えておかないと!!

もう決まっているのがハウステンボスです!

ケイト先生と行くは初めてなのですごく楽しみです。

しかし、、、ハウステンボスに乗り物って多いんでしょうか?

多いんだったら嫌だなぁ~、、私実は乗り物が嫌いで、、、

めっちゃ酔っちゃうんですよ、、、

おっと!

勉強を始めないと!じゃ私はここで!バイバイ!!

Hello, everyone!
It’s cloudy today in Nagasaki.
In April, grandpa and my uncle will visit from the US.
It’s grandpa’s first time visiting not just Japan but abroad.
We are planning what to do during their visit.

We know we may go to Huis Ten Bosch (if the weather is good.)
It’s my first time going with Kate, so it should be really exciting!!

I wonder if there’re lots of rides there.
If, so I am not too excited as I get sick on rides.
Oh, it’s time to study. I will end here now!

Bye!