Monday, March 28, 2016

イースター Happy Easter!

みんな、おはおは~!

昨日はイースターでした~!

おっと、それより、、、今日の長崎県天気はハレデェ~ス!!!

ではでは、昨日のイースターのことを今日は書きたいと思います。

まず、一番最初に起きて、エッグハントに行こうと言ったのはケイト先生でした。

それにつられて私も起きて、みんなでエッグハントに行きました。

まぁ、イースターバニーって実際はいないんですけどケイト先生は本気で信じているので見守ってあげることにしました。

そしてもらったものが↓のものです

めっちゃかわゆい~~~~!!!

お母さん!じゃなくて、、、え~と、イースターバニーありがと~ん!

ちょーウルトラスーパー可愛いうさぎちゃんのぬいぐるみもらえてケイト先生とオードリは幸せ。

Good morning, everyone!
Yesterday was Easter.
It’s sunny in Nagasaki.
Easter was yesterday and I’m going to write about it today.
When we woke up, Kate said, let’s go egg hunting!
So, I followed.
I’m not sure if Easter Bunny really exists but Kate believes in him/her strongly ;-D
We got the toys as seen in the picture.
It’s so CUTE!

Thanks so much, mom! I mean Easter Bunny!

So happy to get such a CUTE BUNNY!!!