Thursday, March 17, 2016

Graduation! 卒業式

皆さん、おはようございます。
今日はお待ちかねの卒業式です!!
服装ばっちり!髪型ばっちり!
心の準備もオッケー!はぁ〜!
待ちきれなく楽しみな気持ちもあるけど、やっぱり今のメンバーと別れるのは少し寂しいですね、、、

先ほどケイト先生を学校に送ってきました。
私が行く時間は、8:30amなので。
何か、みんな手ぶらで行ってたので変な感じがしました。
その前にこの服装でギターをしました。
みんなの幸せを願って、『喜びの歌』をひきました。
この歌は、卒業式の後の謝恩会でも演奏します。
さぁ〜てと、、そろそろ準備をしないと。皆さん、また後で!

Good morning!

Today is graduation!
Dressed up and mom helped with my hair.
Everything is good!
I am pretty excited to go to Jr.High but I am a little sad to say good bye.
Just went to take Kate to school first.
I go around 8:30.
It’s strange to go without texbooks and notebooks, etc.
Before that, this morning, we played guitar.
I thought for everyone’s happiness, I played Ode to Joy.
I will play this for graduation party too.
Well, it’s almost time! See you later!