Wednesday, March 30, 2016

Going SHOPPING!! ショッピング行きます!

皆さん、おはようございます。
今日の長崎県の天気は、曇りです。

それでは、今日は、嬉しそうなケイト先生のことを書こうと思います。
今日、私とケイト先生とお母さんとお父さんでイオンに行く予定です。
そこで、Tonyさんからもらった、五千円でお買い物をケイト先生がします。
私も前お買い物に行って余ったお金で、何か買おうと思っています。
お買い物、キッズコーナーがあるのでケイト先生はすごく楽しみにしています
ケイト先生にどんなものを買いたいの?と聞いてみました。
そしたら、
『レゴとかぁ〜、、、あ〜でもぬいぐるみも買いたいなぁ〜』
という答えが出ました。
すごく嬉しそうなケイト先生を見て私も嬉しい気持ちになりました
今日は思う存分、楽しませたいし、私も楽しみたいと思います。
最後にTonyさんにお礼を言いたいと思います。
  
        Thank you Tony!!


Hello, everyone. 
It is a bit cloudy today in Nagasaki.
Today, Kate is super excited beacuse we are going shopping!
Kate will use the gift she got from Tony.
I will be buying something too!
There're lots of toys in the store, so Kate is super excited.
I asked, what she wanted to buy.
She said,
"LEGOS or maybe plushes too."
She seems so excited and happy. It made me so happy too.
I want her to have a super fun time and I want to enjoy it too.
Lastly, I'd like to say Thanks so much to Tony!!

Thank you soooo much!!!!


2 comments:

  1. お二人ともいい笑顔!

    今ごろは皆さんでランチを楽しんでるのかなぁ。

    ショッピングは楽しいですよね、素敵な時間を過ごしてきて下さいね(^^)

    TONYさん、このブログ読んだら嬉しいでしょうね(^^)

    ReplyDelete
  2. You're welcome! I'm looking forward to seeing what you bought.

    ReplyDelete