Sunday, March 27, 2016

昨日の感想だぜ~!

皆さん、おはようございます。
今日の天気は、またまた、晴です。
昨日の夜10時の、情報7daysニュースキャスターみましたか?
みた人はどうもありがとうございます。
はい、ではでは昨日の夜10時に見たテレビの感想を書きますね!

感想
昨日、私とケイト先生は、テレビに出た。
久しぶりに、出たから見るのがすごくワクワクした。
出たのは、たくさんの重要ニュースがおわってからだったから、今までの暗い雰囲気を消し去ることができた。

特にケイト先生の、(将来の夢)で。

私が、『世界のトップギタリスト』と言って、ケイト先生は、、、

『探偵~!』

笑笑笑笑

とにかく、1日しか編集する時間がなかったのにすっごく面白かった。

又、テレビに出るチャンスがあるのなら絶対に出たいなと思った。

みてくれた皆さん、もしよければ感想を聞かせてください。

楽しみに待っています!

Hello everyone!
It’s sunny here again.
Were you able to watch the show yesterday at 10pm?
Thank you so much for those who did.
We were able to watch it.

We were on TV last night.
It had been a while, so we were super excited.
There were lots of news which were scary or a little sad but ours were kind of fun, so it was great.

The part that Kate talked about her dreams were the best.
I said I want to be a great guitarist.
Kate said

“DETECTIVE!"

So funny.


We weren’t on air too long. We were surprised that they flimed and edited so fast.
I hope there’ll be another chance to be on TV again!
If you saw and have a comment, please tell us!

Thanks so much!!