Thursday, February 11, 2016

休みだったのでお泊まり会!No school, so we had a friend over!

みなさん、こんばんは。
今日は、2月11日(木)です。
建国記念日で休みだったので、沢山遊べました。
まず、昨日の夕方5時くらいから、友達が家に泊まりにきました。
11時くらいに一緒に寝て、それまでゲームしたりお話したり、
とにかくすごく楽しかったです!
今日の朝、ちょっと遅めに起きたけど、散歩に行ったり、プリクラ撮ったりと、午前中も楽しめました。
友達は朝のうちに帰っちゃったので、午後からは、いつも通り家族だけでした。
ギターと宿題を終わらせて、ゲームとかいろいろしました。
ケイト先生は、今も、元気満々で羨ましいです。
私なんかもうクタクタ、、、(笑)
では、元気が出るようにケイト先生の一言を聞いてみましょう。

『ナンデェーーーー、、、まあまあ、ファンの人たちがっかりしちゃダメだよ。どうせ、私たちのこと、愛してないんでしょ?』

だそうです。

元気は、、、全然出ませんでした(笑)

ケイト先生が、運動したいと言い出したので、ちょっとやってきますね。さようなら

 ↓は、先生が張り切っている様子です。

Hello! Good evening!

It’s Feb 11th.
There was no school because of National Foundation Day ;-D

yesterday, a friend came over for a sleepover.
We stayed up until 11 or so, played game, hanged out, etc.
It was SUPER FUN!
We woke up a little late and went for a walk, took some printclub pictures. Such a fun monring.
She went home around 11 or so, after that it was like a usual weekend.
Played guitar, finished homework, played lots.
Kate is still really energetic. I envy her.
I am pretty tired.
Well, maybe she will cheer me up, so I will ask her for her wise comments.

“WHY???? well, my fans, don’t be so sad. Aren’t you loving us?”

Interesting comment. It didn’t really make me fell energized though.
Well, she seems like she wants to run around, so I will go along.
See you next time.

Here is Sensei: