Saturday, February 6, 2016

Funny Kate! 面白いケイト

みなさん、こんにちは。
長い間、ブログを書いてなくてすみません
今日は、ケイト先生が先日言った面白いことを紹介したいと思います。

まず、ケイト先生が遊んでるときのことです。
『あつーい❗あっあ〜❗お尻が日焼けする〜❗』
『ん〜、、、でも、おならしたら火が消えるかも、、、』
しかし消えなかった(笑)
『日焼けするよ〜ん❗』
というお話だそうです。解説します。
まず、悪者を捕まえて、火の上にかざしたそうです。しかし、やけどするを日焼けすると間違え、話がこんがらがったのです❗

そして、レコーディング中のことです。
いきなり、、、
『だいぼ〜けん❗私は笑うために生まれてきたのよ豚肉の生姜焼き〜』
と言い出したのです。これは解説不可能です(笑)

最後の一つです。
ドライブ中にはげ頭のおじさんを見たときの反応です。
『ぼうしかぶれよ❗寒いだろ❗』
と言っちゃったのです(笑)
コラッ❗とわざとらしくおこったんですけど、面白すぎて、吹き出してしまいました

やっぱりケイト先生は面白いですね笑
では、一言を聞きましょう。
『ん〜〜〜〜〜〜〜〜〜、、、何にしよっかなぁ〜』
だそうです。
ちょっと迷い過ぎですね笑

Hello, everyone! Sorry for not updating my blog lately.
Today, I want to tell you funny things Kate said.

When Kate was playing she said,

“Oh, it’s so HOT. OH OH!! My butt will get a sun tan.”
“hmmm… Maybe if I fart, the fire might go away.”
But it still kept burning.

So, I guess this story is about a bad guy who got caught and put in fire.
Kate thought getting burned and getting a tan was the same thing.

Here is another time when we were recording.
Out of no where, she said.

“Greatest Adventure! I was born to laugh. Ginger flavored pork!”
I have no idea what she wanted to say there.

Finally, the last one;
When we were driving we saw a bald man. This was what Kate said.
“Wear a HAT! It must be freezing.”
I wanted to tell her to shut up but it was too funny, I started laughing.
She is always making us laugh.

Here is her word for the day.

“hmm……. What should I choose to say"

She stopped there.
See you next time!!

Audrey