Sunday, January 17, 2016

ケイトの誕生日 Kate’s Birthday

数日前はケイト先生の誕生日でした🎂
14日でした。
学校から帰ってくると、キッチンテーブルの上に沢山のプレゼントが❗
ケイト先生のプレゼントはどでかくてびっくりしました。

そしてどんどんあけていくと、、、
『きゃぁ〜うひょぉ〜』
とどんどんケイト先生の声が変になっていくのでした。

今も、もらったプレゼントでわいわい遊んでいます🎁

ケイト先生の今日の一言はどんな感じでしょうか。
ちょっと聞いてみましょう。
『ファンの人たち、全く私たちのこと好きなんだねぇ〜、ありがと〜。もう、わからんし、それだけしか言えんけんが邪魔せんで💢』
だそうです(苦笑)

ちょっと眠たくなってきたしお風呂はいらないと行けないのでここら辺で💦

オードリ

A few days ago, it was Kate’s birthday. It was on the 14th.
After school, we saw so many presents stacked up on the table. Some were BIG.

She opened them and she seemed to love them all.
Her voice got louder and funnier ;-D


She is playing with the presetns she got.

Let’s see what she has to say.

“To all the fans, I think you love us. Thanks! I really don’t know. That’s all for now, so don’t interrupt me.”
I’m getting a bit sleepy now and have to take a shower, so see you next time!

Audrey