Saturday, December 12, 2015

プレゼントあけました🎁 Started opening presents

こんにちは😊
昨日の夜から、クリスマスプレゼントをあけ始めました。
早いですよね(苦笑)
ケイトは、もらったぬいぐるみをブラッシングしています🐻
では、今日のケイト先生の一言は『エービション、が大好き💘』だそうです?
意味を聞いてみたら、「エービションはねぇ〜、大好き💘って言うんだよ」だそうです。
つまり、大好き💘を2回も繰り返し言ったってことですね😄
ケイト先生、今日も相変わらず面白いです❗

ケイト先生と、クリスマスプレゼントにもらったぬいぐるみのツーショット撮りましたぁ〜📷

From last night, we started opening Xmas presents.
I know it’s early.
Kate is brushing the plush she got.

Here is Kate’s comment for the day.
“ A-bition Love"
Asked what A-bition means and she said it means LOVE.
So, I guess she was saying LOVE twice ;-D
She is, as always, pretty unique and entertaining!

Took a pix of Kate with her new plush...