Thursday, December 10, 2015

あらら、、、(笑)OH… lol

こんばんは〜😊
もうすぐ8時!時間が経つのは、早いですね〜❗
ここで、NEWSです!
私たちは、毎年学校で、マラソン大会があります。今年は、1月のにあります、、、なんとケイトの誕生日にあります。
あらら、、、去年は、私の誕生日にあったんですけどね💦小学1年になって初めてのマラソン大会なのに、、、(笑)
では、今日のケイト先生の一言は
『わかんねーよ💢』
だそうです。

そして、自撮りしましたぁ〜💘👇👇👇👇👇👇


Hello! It’s almost 8pm here. Time goes fast!
I have a funny (?) news!
We have a marathon day at our school every year. This year, it is in January. Not only that, it is on Kate’s birthday.
Oh, no… Last year, it was on my birthday and this year is Kate’s.
It is her first time too.
It’s time for Kate’s word for the day.
“I have no idea (angry.)”
That’s all!
Here’s our selfie.