Sunday, December 20, 2015

ケーキつくった。Made a cake with mom

こんにちは〜😊
今日は、お母さんと一緒に『ブッシュ ド ノエル』を作りました。
これは、切り株の形のケーキです。
完成度は、100%です❗
サンタさんも、隣りでにっこり😊
とても可愛くし上がりました。
私とお母さんが、お菓子作りをしている間に、ケイト先生は、お勉強📖
ちょっと、うるさかったです(笑)
そして、クリスマスクッキーも作りました。
とても、可愛いです😍
では、今日のケイト先生の一言です。
『なんでやねん。ゆるさんべ〜💢』
機嫌が悪いそうです。
じゃ、先生におこられる前に、ここらへんで。
さようなら👋

Hello!
Today, I made a log cake with mom.
I am 100% happy with it.
A santa is next to it too ;-D
While we made the cake Kate Sensei studied with dad.
They were a little loud ;-D
After that, we made a Xmas cookie too.
They’re pretty cute.
Here is Kate Sensei’s word for today.
“WHY?? I won’t forgive!”
She seems a little angry today.
Well, I will end here before Sensei gets angry.
Sayonara