Thursday, December 17, 2015

ケイトと私の会話。Kate and I.

こんばんは😌
昨日の夜は、ケイト先生がとっても面白いことを言ってくれたので、発表します。
私たちは、自分たちが何年に生まれたのかを、思い出していました。
そして、私は、『羊年』。ケイトは、『丑年』でした❗
そうしたら、ケイト先生が、
「え〜私、牛みたいに、おしっこ牛乳出したくないよ〜、、、」
といったのです。説明してあげたら、、、
「はぁ〜よかった〜」だそうデス(笑)
そして、、、
「まぁ〜私は、うけないけどね💓」
といい、それに引き続き、
「冗談はいかが?」
と言いました。そして、またまた、
「ゲプ」とゲップまでしました。
そのあとは、『青空を見て〜くれ〜明日は元気ない〜ち〜ね〜ん〜せ〜い』と面白い歌まで歌いました。
話が長くなってすみません。今、ケイト先生はシャワー中なので、一言は無しです。
明日、最高の一言を言ってもらいますので楽しみにしておいてください。
では、ここで。

Hello!
Last night, Kate said something funny, so I am wiritng about it.
We were talking about which year we were born.
I am a sheep by Chinese zodiac and Kate is a bull.
Then Kate Sensei said,
“Oh, I don’t want to be like a cow because they pee milk.”
I explained where milk is not pee.
She was relieved and said “Oh, I am so glad.”
After that, she said”Would you like to hear my joke?”
And she burped.
After that, she started singing “Look at the blue sky. Tomorrow, we are happy first grader.”
It was pretty funny. Kate is taking a shower, so I can’t ask her for the sentence of the day.
I will ask her tomorrow and write about it for sure ;-D


See you tomorrow!