Friday, December 4, 2015

I am 12 years old! 12才になりました!

作日は、私の誕生日でした🎂
おいしいケーキ🍰を食べて、そして、プレゼント🎁もたくさんあけました❗
学校でも、誕プレ💝をいただきましたし、みんなに『ハッピ〜バ〜スデ〜トゥ〜ユ〜🎵』と歌ってもらいました。
そして、みなさんからも、ハッピ〜バ〜スデ〜というコメントを頂いてとっても嬉しかったです😍
ありがとうございます。
12歳になったのがまだ信じられません。
ついこの前までは、3年生だったはずが、、、(笑)
12歳になってもずっとギター🎸を続けて、ケイトと一緒にたくさんの曲をひいて歌いたいです🎤
今年もよろしくお願いしまぁ〜す😉
今日のケイト先生の一言『ファンの人たち大好き💙ラブリ〜💘く〜んく〜ん』だそうです。
It was my birthday!
I had yummy cake and opened lots of presents!
At school, some of my friends gave me stuff and they sang happy birthday too.
Also, I received lots of comments from the FANS. Thank you so much!!!!!
I can’t believe I am 12 now.
I think I am still in 3rd grade.
I want to keep playing many many songs with Kate.
Thanks so much for watching!!
A word from Kate Sensei “I love the fans! Lovely."