Sunday, December 13, 2015

ケイト先生の音読📖 Hearing Kate read aloud.

こんにちは😊
今、私は、ケイト先生の音読を聞いています📖
「どう?」と聞かれたので、「うん、上手いよ。続けて」と答えました。
音読は、今回は、短いので『二回読んで❗』と言いました。
そしたら、「えっ、、、わ、わかった。」と、答えられました。
ケイト先生の一言は、『クリスマス楽しいよ。がんばってね、ファン達』
だそうです。
「何を、ファン達がんばればいいの?」と聞いてみたら、『えっ!?知らんよ💢』とおこられました❗
今、📖を読んでいるケイト先生が、『これ難しいよ💢』とおこっています。
こ、怖い😨
ケイトの今日の、クリスマスプレゼント🎁は、シルバニアファミリーの歯医者さんセットでした。
『え〜レゴだと思ったよ、私』と言っていたが、すごい笑顔でした。
私は、ミニチュアをもらいました。
今日も、とっても楽しい一日です。
では、今日は、これくらいで。
さようなら👋

Hello, I am having Kate read a book aloud.
She asked “How am I?” So, I said “You’re good. Go on.”
Because it is kind of short, I asked her to read it twice.
She answered… Huh? O, Okay.
Here is Kate’s words for the day.

"Xmas is fun. Try your best, my fans!"

I asked Sensei, “Try your best on what?”
Sensei lost her patience and told me. "No idea. Non of my business."

She is reading aloud now and she is angry now because it is a bit difficult.

Sensei scares me sometimes.

Today’s Xmas present for Kate was Syvanian family’s dentist set.
She thought it was Legos but she weas still super happy.

I got a miniature toy. 
It has been a good day.

See you next time!



bye





Audrey.



(We started opening presents everyday, one at a time instead of all in one day. クリスマスのプレゼントはクリスマスに全部開けるのではなくて、一日一個あけるから毎日楽しい。)