Wednesday, December 30, 2015

ファンの人が、、、❗Fan came to our house!

今日、普通に、ケイトと遊んだりしていたら、、、
『オードリ、ケイト〜おりてきて〜!』とmomが言いました。
言われるままに、おりていったら、、、
目の前には、、、知らない人がいてびっくりしました❗
その人は、私たちに、会いにきてくれて、、、私たちのファンだったのです😨
そこまで、私たちを応援してくれていることを知ってとっても嬉しかったです💓
お土産まで頂きました。本当にありがとうございます!

では、ケイト先生の一言と行きましょう
『ファンの人たち私のこと好きなの?』
だそうです(笑)
それに、この前、ケイト先生がお父さんが『疲れた〜』と言ったら、、、
『お疲れモーニング🎶』と言いました(笑)

これからも、こんな面白いケイト先生と、ギターを弾き続ける私たちの応援よろしくお願いいたします😊

It’s winter vacation and Kate and I were hanging out.
Then mom asked us to come downstairs.
So, we did and there was a guy.
He came to stop by to see us! It was one of our fans.
We were so surprised that someone would actually visit.
He even gave us some stuff. SO nice. Thanks so much!!

Here is a word from Kate Sensei.

“Do fans really like me?!!”
Also, the other day, when dad was tired, she said
“Good job morning."

I think Kate is pretty funny. Thanks so much for all your support!!