Saturday, December 26, 2015

ケイト先生の風邪😷Kate has a cold?

こんばんは。
昨日から、ケイト先生が風邪😷ぎみです、、、
かわいそうだけど、静かな分ちょっと楽かも(笑)なーんちゃって💦
そろそろ、年もあけて、新しい年になりますね😊
きのうは、クリスマスでとても楽しかったです😍
毎日がクリスマスだったらいいのに🎄
そして、今日、面白いことがありました。それは、、、
もちろんケイト先生❗今日の🎸の録画撮りをしている時、ケイト先生がすごく面白い踊りとかしてきて、、、
笑いが止まりませんでした😁
では、今日のケイト先生の一言は、、、、
『それは無理だね、、、まぁ〜がんばればいいんでしょう❗がんばれば💢ゲッホゴッホッ』
だそうです。
まぁ、風邪気味ですから、せきつきですね。
それじゃぁ、これで😊👋

Hello! Kate Sensei seems to have caught a cold.
I hope she is okay but it is a little more quiet than usual which is nice. I am joking.
It is almost the end of 2015 and the new year will come.
Yesterday was Xmas and it was super fun.
I wish everyday was Xmas.
Today was pretty funny.
It’s about Kate Sensei. We were playing and recording guitar and she started dancing all strange.
It was funny.
Here’s today’s Kate Sensei’s word.
“Huh, that’s not possible. Well, try your best. Do your best! Cough cough"
She has cold so, it is with coughts.
Thanks and bye!