Sunday, November 1, 2015

ハロウィン楽しかった!Happy Halloween!

Hello! How is everything? 
Yesterday was Halloween! I dressed up as an Angel while Kate dressed as a Devil (Kuromi from My Melody.)
We did some trick or treating.
It was so fun!
What did you do?


Almost time for Calligraphy!
See you again!


みなさん、こんにちは😊
昨日は、ハロウィン🎃でした⭐
私は、エンジェル、ケイトは、デビル(クロミ)に仮装しました。
1階で、『トリックオアトリート』をしました😍
とても楽しかったです!!!
みなさんは、ハロウィンに何かしましたか?

そろそろ、お習字をしなきゃ💦
はりきってがんばります😝
バイバイ〜👋


No comments:

Post a Comment